Topic-icon work and travel süresinde tecrübe edinme

5 years 11 months ago #1 by Kingofkings
yanıtlar için teşekkürler.saatlerimi azaltarak programa göre bir çalışma şeklide planlayabilirim .şirketede tekrar danışacağım her şey istediğim gibi giderse sonraki senede sadece observership e gitmektense wat ile gidip hem masrafları çıkarıp referanslara bir şeyler eklemeyi planlıyorum.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #2 by rabinovich2006
Once work and travel ile nereye gittigini ogren, calisma vizeni (j1) al.
Daha sonra WAT programi sana cok sey kazandiracaktir, ve bence en buyuk sey sosyal guvenlik numarasi (Social Security Number - SSN) bir sonraki gelislerinde bunu anlayacaksin, amerikada bu numara olmadan bankaya para yatirmak zor, bazen ismini sormadan once SSN soruyorlar... WAT baska guzel seyler de kazandiriyor tabi...Neyse konu bu degil..
Sonra gidecegin yerde hangi hastane var bir ogren. Sonra adamlara mail at ben tip ogrencisiyim zaten buradayim,sans eseri (by any chance) sizin yaninizda, hastanede gozlemcilik (shadowing/observership) tarzinda birsey yapabilirmiyim 2-3 hafta da olsa, aman hocam cok merakliyim kardioyu falan cok seviyorum, gece antiaritmiklere tekrar atmadan uyuyamiyorum tarzinda bir mail bence tutar... Yani j1 vizeyi subat mart gibi almis olursun o zaman surayi okuyup hocalara mail atmayi baslayabilirsin. www.usmer.org/usmerforum.html?view=topic&catid=26&id=12960
AMA soyle birsey var, simdi j1 vizesinin bazi resmiyetler var, mesela baska iste calismayacaksin, calisirsan biz (sana calisma izni veren sirket, calisma izni de DS-2019 oluyor) sizden sorumlu degiliz diyorlar... Hastanede gozlemcilik yapmak ayni maddeye girer mi bilemem... Bunu usmerde baska bilen var mi? Ama bence (!) sorun olmaz..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #3 by kerim
Bu tarz bir klinik tecrübe ayarlayabilirsin. Türkiye'deyken ayarlamaya çalış, fakat abd deyken de ayarlayabilirsin.
W&T la 2 ay çalışacağını varsaysan, gelir gelmez hemen yakınındaki bir hastaneyle temas kurarsın, bazen kağıt işleri 2-3 hafta sürebiliyor çünkü. Çalışma periyodunun bitiiminin ardından 1 aylık abd de bulunabileceğin grace periyot içerisinde bir observer lık yapabilirsin.

Dr.Kerim Karaoğlu

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #4 by Kingofkings
merhaba bu sene step1 i almayı planlıyorum yazında work and travel ile amerikaya gitmeyi düşünüyorum.bu süreç sonunda zamanım kalırsa herhangi bir hastanede veya clinicte bulunarak tecrübe edinmek istiyorum. katılacağım programa ve zamana oradayken karar vermem gerekiyor.bu sebeple oradayken herhangi bir yere giderek böyle bir şey ayarlamam mümkün olabilir mi?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
Time to create page: 0.186 seconds